Nog niet op reis - Reisverslag uit Bergschenhoek, Nederland van Yvonne&Fred - WaarBenJij.nu Nog niet op reis - Reisverslag uit Bergschenhoek, Nederland van Yvonne&Fred - WaarBenJij.nu

Nog niet op reis

Blijf op de hoogte en volg Yvonne&Fred

22 September 2016 | Nederland, Bergschenhoek

We moeten nog even werken voordat we op reis kunnen, maar met de voorbereiding zijn we al even bezig. De vlucht is geboekt, de eerste overnachting in Namibië is geregeld en we hebben onze auto voor deze vakantie uitgezocht. De benodigde prikken hebben we al gehad en de malariapillen zijn door de apotheek geleverd.

De auto voor deze vakantie is dit jaar een 4x4 omdat we niet alleen over mooie wegen zullen rijden. Echt een comfortabele vakantie zal het niet worden. We gaan " back to basic" en gaan op het dak van de auto in een tentje slapen. De route is nog niet bekend, maar we weten globaal welke richting we op gaan rijden.

• 29 September 2016 - 15:12

Sabine:

Spannend!!!!!! Heel veel voorbereidingsplezier ( geen stress) en straks heel erg genieten en voorzichtig doen avonturiers!