Auto ophalen en naar Erongo Mountain campsite - Reisverslag uit Outjo, Namibië van Yvonne&Fred - WaarBenJij.nu Auto ophalen en naar Erongo Mountain campsite - Reisverslag uit Outjo, Namibië van Yvonne&Fred - WaarBenJij.nu

Auto ophalen en naar Erongo Mountain campsite

Blijf op de hoogte en volg Yvonne&Fred

14 Oktober 2016 | Namibië, Outjo

Na een goede nacht bij de B&B zijn wij om 09.15 uur opgehaald door de auto verhuurder. Na een zeer uitgebreide uitleg en veel tips konden wij eindelijk op pad. Windhoek uit, maar wij reden verkeerd en hebben gezien hoe de zwarte originele bevolking leeft. Nadat wij de navigatie aan hadden gezet, konden wij 5 km terug rijden en kwamen op de B1 een teerweg / asfalt naar Okahandja en dan door naar karibib, vandaar uit naar Omaruru en vlak daarvoor de D 2315. Dat is een gravelroad, moe en dan nog kilometers lang gravel in alle soorten, van zand, rotsig en wash board variant. Langs het Erongo Mountain Conservatory ( door een hek ) wij verder en na lang hobbelen kwamen wij aan op de campsite. Binnen een kwartier hadden wij de daktent klaar, slaapzakken erin ( maar die hadden wij helemaal niet nodig ) het was nog steeds warm en het koelde niet af. Alle ventilatiekleppen open, en tot onze verrassing hebben wij heerlijk geslapen. Voor zeven uur de tent uit, ontbijt, alles weer in de auto gezet en op pad. Via Omaruru, wat een leuk plaatsje was, huizen gezien uit 1914, en de spar, daar een expresse machine gespot en dus heerlijk koffie gedronken met iets lekkers. Boodschappen gedaan en daarna opweg via Otwarijango naar Outjo. Op weg naar de campsite El Dorado.

• 14 Oktober 2016 - 20:26

Juliette:

Hoi pa en ma,
    Jullie zijn gewoon ervaren kampeerders, vandaar dat jullie het zo snel voor elkaar hadden.
    Veel plezier verder.
    Liefs juliette

• 14 Oktober 2016 - 21:26

Paul & Foppe:

Lekker van genieten jullie beide
    Is goed te horen dat jullie goed kunnen slapen
    Grtz
    P & F

• 15 Oktober 2016 - 08:18

Ed & Han:

Hallo Fed en Yvonne,

Leuk verslag, hier is alles oké her begint net te regenen goed voor het stof.
    bedankt voor het verslag giet er lekker van veel plezier.

Gr. Ed & Han.

• 15 Oktober 2016 - 09:26

Sabine:

Leuk! En fijn dat jullie zo lekker hebben geslapen op de auto

• 15 Oktober 2016 - 09:32

Janna :

Dank voor het verslag. Goed te lezen dat alles goed gaat. Ga zo door. Veel plezier

• 15 Oktober 2016 - 14:48

Loes:

Fantastisch, het avontuur kan beginnen!
    Veel reisplezier en wij zijn benieuwd naar de verhalen