Het einde - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van Yvonne&Fred - WaarBenJij.nu Het einde - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van Yvonne&Fred - WaarBenJij.nu

Het einde

Blijf op de hoogte en volg Yvonne&Fred

09 November 2016 | Namibië, Windhoek

Dit is dan ook echt het laatste verslag van onze vakantie in Namibië. Het was een geweldige ervaring om door dit dunbevolkte gebied te trekken en toch steeds weer de bijzondere natuur met zijn beesten te mogen zien. De hartelijkheid van de mensen is opmerkelijk en ook de stilte/rust die het land uitstraalt met zijn aangename ( soms wel iets te warme) weer, is "verwarmend".
Vanmiddag de auto, na ruim 5000 kilometer, bij de verhuurder ingeleverd. De auto heeft geleden / en geleden over de meestal stoffige en onverharde " gravelroads".
We begonnen het dagboek met de opmerking dat we back to basic zouden gaan. Dat is niet helemaal uitkomen. Behalve de vele nachten die we op het dak van onze terreinwagen hebben doorgebracht hebben we ook in bijzondere en leuke hotelletjes en lodges geslapen. Zo stonden wij afgelopen nacht bij het Oanob-stuwmeer bij de plaats Rheoboth (100 km ten zuiden van Windhoek). Men had daar een camping, waar we in principe voor gingen, maar toen wij ook de andere faciliteiten van dat gebied hadden gezien, kozen we toch maar voor een chalet met een geweldig uitzicht over meer, waar de nyala (gazellen) langs ons terras wandelden.
We zijn een beetje huiverig wat ons thuis weer te wachten staat. Van het thuisfront hoorden wij al berichten over nachtvorst en regen.

• 09 November 2016 - 16:16

Neil:

What a fantastic holiday and lots of memories.

• 09 November 2016 - 16:20

Sabine:

Heeeeeel vervelend

• 09 November 2016 - 16:21

Sabine:

Ik had nog meer getypt maar kwam niet door. Ik ben ook wel weer blij om jullie steaks weer bij ons te hebben hoor

• 09 November 2016 - 16:25

Juliette:

Hoi pa en ma,
    Volgens mij was het een topreis. Leuk.om te lezen wat jullie mee hebben gemaakt, waren we er toch ook een beetje bij

• 09 November 2016 - 16:26

Juliette:

Mijn tekst verdwijnt ook
    Goede reis terug.
    Liefs juliette en de rest

• 09 November 2016 - 16:40

Ed & Han:

Hallo Fred en Yvonne,

Wederom een leuk verslag, bedankt daar......voor, lekker nagenieten en een veilige en fijne thuisreis en
    hopelijk snel tot ziens of horens.

Inderdaad het is hier nat en kauwt, maar niet op het dak maar lekker in bed slapen.

Groetjes Han & Ed

• 09 November 2016 - 17:59