De vakantie is begonnen - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van Yvonne&Fred - WaarBenJij.nu De vakantie is begonnen - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van Yvonne&Fred - WaarBenJij.nu

De vakantie is begonnen

Blijf op de hoogte en volg Yvonne&Fred

12 Oktober 2016 | Namibië, Windhoek

We hebben nog Wifi, dus maar gelijk ons eerste verslag uit een warm (35 graden) land.
Dinsdag 11 oktober met openbaar vervoer naar Schiphol gegaan en met Lufthansa via Frankfurt naar Johannesburg gevlogen. Een Boeing 747-8, en het was net alsof je in een drukke bus zat, groot maar wel erg comfortabel gevlogen.Voor het laatste stukje van onze vlucht hadden we Air Namibië ingehuurd. Op Johannesburg aLs transit passagiers via allerlei gangen gevoerd en dan erachter komen dat er een persoon niet achter de incheck balie zit. Fred heeft na 1.30 uur air Namibia gebeld en die heeft er voor gezorgd dat wij ( met een hele rij anderen ) toch konden inchecken en via alweer een body- en bagage check naar de wachtruimten konden gaan ( dit lijkt verdacht veel op " toeristen dwarszitten " )maar ja, alle tijd en na een grote muffin en koffie kwamen wij weer bij.
De reis naar Windhoek was prima en we konden mooi naar buiten kijken. Op het vliegveld 40 km buiten Windhoek, stond er alleen maar 1 vliegtuig van Namibia Airlines op het platform. Bizar! Ons vervoer was goed geregeld en een taxi heeft ons naar B&B Maison Ambre in klein Windhoek gebracht, onderweg al bavianen gezien en in de tuin van de B&B al mooie vogels gespot. Zwembad was heerlijk verkoelend. Vroeg naar bed het is al om 19.00 donker.

• 12 Oktober 2016 - 20:16

Linda:

Super gaaf. Heel veel plezier.
    En neem een apie mee.
    Kus
    Paul en Linda

• 12 Oktober 2016 - 20:39

Anja & Hans:

Hallo wereldreizers,
    Goed om te lezen dat jullie goed zijn aangekomen. Primitief kun je het wel noemen maar het zal nog wel Spartaanser worden in de woestijn straks.
    We zullen jullie verslagen aandachtig kezen. Wifi zal er wel niet zijn in die zandbak maar Anja en ik zijn reuze benieuwd naar jullie ervaringen als jullie weer in de bewoonde wereld terug zijn. Wees voorzichtig en een heel fijne tijd in Namibie.
    Groetjes, Anja & Hans

• 12 Oktober 2016 - 21:02

Sabine:

Hi pa en ma,

Superfijn dat jullie veilig zijn geland en handig via internet te volgen via de tip van zuslief.
    Heel veel geniet plezier, en dan maar gewoon vroeg naar bed elke dag en vroeg eruit om mooie zonsondergangen te zien

• 12 Oktober 2016 - 23:06

Paul En Foppe:

Yvonne en Fred lekker van genieten
    Liefs
    Paul en Foppe

• 12 Oktober 2016 - 23:16

Nini:

Hi Yvonne en Fred, zojuist jullie verslagje gelezen. Geniet van deze reis. Nini

• 13 Oktober 2016 - 18:04

Neil:

I am glad you had a safe journey, enjoy Namibia there is lots to see and look forward to you reports

• 13 Oktober 2016 - 21:24

Yvonne:

Het klinkt nu al als een avontuur : )
    Geniet van de warmte, en denk om de mieren nesten hè ; )

Groetjes Yvon